In res sma z mojim neusojenim (bom kasneje napisal kaj več o tem) sosedom sma sklenila, da predenj bomo karkoli začeli delati na naši dovozni cesti, bo treba najprej razširiti del poti, ki je do zdaj služila kot sprehajalna.
Na delu, ki je potrebna razširitev je bila prvotna širina 2.4m, kar je očitno premalo, še posebaj, ker bodo morali v času gradnje po njej voziti tudi tovornjaki, verjetno tudi 4-osni tovornjaki in prikoličarji. Se pravi, da je cesto potrebno razširiti vsaj za 1m, oziroma še bolje za 1.5m. Problem bi lahko bil, ker je na eni strani vrt z živo mejo in ograjo, na drugi pa ograja, ki meji na travnik, obe zemljišči sta pa za enkrat še v zasebni lasti. Če bi čakali, da to uredi občina - odkupi zemljišča, uredi cesto..., bi lahko začeli graditi šele čez kakšnih 5 let. Tako da smo šli osebno do lastnika zemljišča, ki je mel zraven travnik, če je kakšna možnost, da bi lahko cesto razširili. Rekli smo, da mu lahko tudi plačamo. Pa je rekel, da ni problema, naj samo spravimo ograjo v prvotno stanje, zemljišča si pa lahko vzamemo, kolikor potrebujemo, za kar smo mu bili res zelo hvaležni!
Ker je bila tudi stara ograja narejena iz starih betonskih hmeljevk, smo tudi mi našli enga znanca, ki nam jih je par odstopil, samo narezati smo si jih morali na 1.5m in zvrtali luknje za žico, ki bo držala ograjo. Tudi romboidne ograje smo imeli pri nas še dovolj doma, z Aleksandrom sma jo samo morala dati na pol, ker je bila 2m. Na kar sma samo še zvrtala luknje ter stebre zabetonirala v tla, napela žico in namestila ograjo. In smo za 0€ pridobili dovolj široko dovozno cesto.
Morali pa smo narediti še preostanek dovozne ceste (modra črta na zgornji sliki, ki poteka skozi travnik), do naših parcel. Tu nam je na pomoč priskočil oče s svojim kopačem JCB. Najprej je bilo treba odstraniti humus (od 20 do 40cm) debeline:
Veliko materiala smo tudi dobili kot deponitni material iz gradbišča v Preboldu. In čeprav je bil to bolj odpadni material in ruševine, je to v bistvu za osnovno plast ceste prav super material, saj veliki kosi betona še zmanjšajo naknadne možne posedke. Na vrhu bo pa naknadno prišla še bolj fina plast tampona ali pa kakšen frezan asfalt, če bo kje prilika.
Hkrati s cesto, pa sma z očetom odstranila humus tudi tam, kjer imama predvideno tlakovano dvorišče/parkirišče, da se prav tako nasuje z ustreznima materialom. Pri takšnih stvareh sem res vesel, da imam še dodatno mnenje očeta, ki se na te stvari res dobro spozna. Ker to parkirišče je dobro služilo tudi sosedom, da so lahko tovornjaki obračali in vozili tam, hkrati pa nama zelo dobro vse skupaj stlačili in kasneje tudi če je gor peljal poln 4-osni tovornjak, se ni teren niti mm posedel!
Vsake toliko časa, pa sta naju prišle pogledat še moje punce, da so videle, kako napredujemo :)
Kaj pa nadaljna miganja? Čisto otrpnili, kot tale blog? :)
OdgovoriIzbriši